۱۷

اینها حرفی نیست که بشود به آشنا گفت. یک روز همه‌چیز را برای یک غریبه تعریف می‌کنم.
نظرات 5 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 07:41 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

مهرآوه یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 17:14

غریبه لایق قضاوت نیست

مهرآوه یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 17:15

این یک طرفه به قاضی رفتن میشه و تو برنده می شی

م.ب. یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 18:39

حالا کی گفته ما با هم آشناییم؟
سابقه و قیافه ی رفاقت که از سر ضمیرش خبر نمیده. آخر کدام روز شده که ما درست و درمان بنشینیم کنار هم و حرفمان به دل هم بنشیند؟ من و تو غریبه تر از این حرفهاییم اخوی.

خلاصه لپ کلام امشب میام خونت (ون) همشو واسم تعریف کن.

اترید الدخان؟ :-)

نفیسه یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 23:00 http://preciousbabe65.blogfa.com

همه چیز رو اگر برای یک غریبه تعریف کنی، آشنا میشه ها... از ما گفتن بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد