۲۴

من زود فهمیدم واقعیتِ دنیا را. زیادی زود؛ پیش از آن‌که فرصت کنم یک دلِ سیر عاشق شوم.

نظرات 9 + ارسال نظر
payar دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 22:10 http://www.dlzone.tk

گاهی اوقات تصادفی به موردی یا موضوعی یا حتی وبلاگی برخورد کردم که پر از نتایج خوب و پر بار حاصل می شود سرزدن به وبلاگ شما هم تصادفی بود که باعث شد مدت زیادی در ان جست و جو کنم این موضوع برای من خیلی جالب بود و باعث شد همیشه بهتون سر بزنم حتما این رابطه متقابل هم میتواند باشد و چون کاربران زیادی از سایتم بهره مند میشوند برای تبلیغ اگر بازدیدتان کم است مناسب www.dlzone.tk

جواد سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 08:35

حالا که ولقعیت را فهمیدی پس زود عاشق شو. هیچی منه ای دنیا نی.

م.ب. سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 09:19

اشکال کار اینجاست که فکر میکنی واقعیت دنیا را فهمیده ای.
فکر کنم اگر کسی واقعیت دنیا را بفهمد شدیدا عاشق میشود.

چون عشق تنها واقعیت دنیاست.

امام خمینی :-)

شازده شرقی سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 15:58 http://www.shazdeh-sharghi.blogfa.com

این بود نتیجه تنهایی کشیدن؟!

مهرآوه سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 23:38

موافقم البته به قول م.ب اگه اونی که ما فهمیدم واقعیت دنیا باشه. موافقم

زروان ازلی جمعه 29 آبان 1388 ساعت 18:36 http://sayeman.blogspot.com

من دیر فهمیدم واقعیت دنیا را ،آنقدر دیر که فرصت نکردم عاشق بشوم.

افسانه شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:32

ماشاالله اعتماد به نفس:-)

م.ب. یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 14:09

حالا من هی نمیخوام بگم که ریا نشه، تو هی بیا اعلام کن.

البته سر صف دانشگاه بود به دبیرستان.

صمد سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 12:18 http://samaddaneshmand.blogspot.com/

با سلام
پیشنهاداتی برای فرو ریختن ترس رفقای جنبش آزادی خواهی ایران:
حتما تا الان کلیپهایی از تجمعات اعتراضص آمیز مردم را دیده ایدمی بینیم چگونه دختران جوان با شجاعت تمام در مقابل نیروهای امنیتی و جیره خوارن و چماق به دستان می ایستند و خواهان حقوق از دست داده خود هستند
پسرانی که زیر شدیدترین فشارها قرار دارند و می خواهند دیگر آزاد گردنند از تمام قید و بیندها
می بینیم این رسانه میلی که همه روزه دارد از اسرائیل ستیزی و استکبار ستیزی دم می زند چگونه در الان سیاه گیر کرده است و می بیند عزیزان مام وطن چگونه به همان شیوه ها روی آورده اند و با دست خالی و سنگ جلوی روی دژخیمان زمان ایستاده اند
این است همان راه رهایی و آزادی که سالها شعارش را داده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد