اتفاقاً یادم هست که یک‌بار نوشته بودم

خب که چه؟ من نه شاعرم و نه نویسنده. هیچ هم بلد نیستم کلمات را چنان کنار هم ردیف کنم که دل هر خواننده‌ای بلرزد. ولی راستش را بخواهی، هر وقت می‌نویسم، دل خودم می‌لرزد؛ به‌خصوص وقت‌هایی که از تو می‌نویسم. بله، می‌دانم که این هنری نیست و کسی برای لرزش دل من تره خرد نمی‌کند، ولی خب، دنیای من به همین ذره‌ذره‌ها بند است و کاری‌ش هم نمی‌شود کرد...

بی‌ربط ۱: محسن‌خان نامجو جایی گفته بود که «عشق اول فقط یه خاطره است.»
بی‌ربط ۲: همین محسن‌خان، همان‌جا بلافاصله افزوده بود که «عشق بعدی هماره فاجعه است.»
بی‌ربط ۳: ما آدم‌های خنده‌داری هستیم، رفیق!

نظرات 10 + ارسال نظر
م.ب. یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 11:08

برادر جان با این بی ربط گفتن شاید بشود من را گمراه کرد٬ اما مردم را نمی شود کرد.

به نظرم دنیای همه خنده دار است٬ منتها مال بعضی ها خنده اش تلخ تر است.

کاش هری بیاید و از قول من بگوید این سبک نوشته ها بیشتر به ما می چسبد.

کلو یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 11:34

واله شما اونقدر این واژه را خوب کنار هم چفت کردید که شاخ از سر خود واژه ها هم درامده چه رسد به اقا/ خانوم(.م.ب) که فعل کردن را اینقدر قشنگ استعمال می کند.
راستش را بخواهی دل ما هری ریخت پایین!

افسانه یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 18:37 http://www.afsanei.blogfa.com

شما هم شاعری هم نویسنده اما رو نمی کنی....فککردی از قیافت معلومه مخصوصا وقتایی که سرطان وجدان می گیری ....سلام و احوالپرسی از دوستان!به دوستان دیگرتان سلام برسانید:-)

شازده شرقی یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 22:16 http://www.shazdeh-sharghi.blogfa.com

سلام !
فکر کنم این بار گستاخانه فکرهات رو به زبون آوردی!
مگه نه؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 09:59

قوام سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 14:58

گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون/
پنهان نمی ماند که خون بر آستانم می رود/

محمد رضا اقبالی چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 04:43

سلام هادی عزیز
غم نان و غم عشق هر دو ریشه در نیاز دارند
هنگامی که عاشق از تنهایی می گریزد... ریشه در پیاز دارد...اشکت را بر گونه هایت جاری می کند!
گاه بزرگتر که می شویم تازه راه خانه کودکی را پیدا می کنیم
(بی ربطهای بی شماره)

دانشکده پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 22:04

بی ربط : ما بیشتر از آنکه خنده دار باشیم گریه دار هستیم
ما عشق را دوست داریم اما عاشق نیستیم
عشق را نباید خرید یا فروخت
عشق را باید نگه داشت
(دل کسایی رو لرزوندی ِخودت خبر نداری . کمی راجع به این فکر کن )
شاید تو هم زبان ابراز عشقت رو نداری!؟
(غزل بی ربط با قافیه عشق)...............

لیلا شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 11:29 http://nevisande1357.blogfa.com

برادر نا امید نباش درست می شه

شادی شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 11:33 http://www,rangarang1385.blogsky.com

سلام چرا تو هر صفحه فقط دو تا پسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد