...

عکس از گلناز بهشتی

من بی‌برگ خزان‌دیده دگر رفتنی‌ام / تو همه بار و بری، تازه‌بهارا تو بمان

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر دوشنبه 16 بهمن 1385 ساعت 13:07

اینا که نوشتی مینی‌مالن. آشوکه کاشوکه. من مخالفم. مینی‌مال نیستند.
یه رفیقی دارم که زلزله بم رفته بود واسه کمک. یدونه عکسم از مرده ها نگرفت. حالا عکس می‌گیری باشه چرا اسمتو سایه می‌زنی رو عکس اونم تو دماغ میت. یه خورده آزرم هم چیز بدی نیس. مخاطب البته عکاس بی‌تقواست. امیدوارم ملتفت باشی هادی عزیز!
عکس قشنگی بود. به منم برس!

مهرآوه دوشنبه 16 بهمن 1385 ساعت 13:27 http://www.mehrave.blogfa.com

دل به این ناوک تنها بسته ام
چه کنم؟
خسته و بی رمق
من نیز رفتنی ام ...

او ن دوشنبه 16 بهمن 1385 ساعت 13:46

ای برادر همه رفتنی هستیم بذار اونا خوش باشن
ما که از بهار هیچی نفهمیدیم
بذار اونا بفهمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد