بیایید نفرتهایمان را تقسیم کنیم

از آدمهای مغرور بدم می‌آید؛ حتی اگر خودم هم یکی از آنها باشم.
نظرات 5 + ارسال نظر
دانیال شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 11:45 http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن در وبلاگ ما از آنچه در فکر شماست قرار میگیرد و روزی 5 یا 6 بار آپدیت میشود خوشحال میشم سر بزنید و هر چه مبخواهید درخواست کنید راستی اگر با تبدل لینک موافقی لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم

جواد جان شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 13:20

یه چیز میگم ایشالا دلخور نشین //قربون اون دلای تک سر نشین...
بااین بیت نفرت من متبلور میشه.(قابل توجه دوستان نما ها)

بابل بوی شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 13:25

من آن گلی را که دیگری ببوید نمی بویم

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 23:43

به خــــاطر همین داری تغییر رفــتـار میدی ؟؟؟

یکی که اول اسمش صادقه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 16:35

قشنگ بود
من هم بدم میاد حتی اگه تو باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد